Jogging

Datum: 2011-01-24 Tid: 19:22:53
Passerade Gränna kyrka på vägen hem, läskigt värre...

Jag har joggat med Felicia och Mikaela, mysigt faktiskt.
Tyvärr så var alla foton på oss som personer helt svarta, tyvärr...
annars skulle jag ha lagt upp.

Bye.
Kommentarer till

Jogging

Postat av: LINNEA

Hej! Kolla gärna in min novellblogg om Taylor Lautner. Hade varit kul om du ville ge den en chans :)

2011-01-28 @ 18:08:24 Blogg: http://iheartlautner.blogg.se/
Postat av: björn

linneea uppdater bloggen, varje min ,så lovar jag att du slår kissi, den fula kissi

HATA OÄKTA KISSI MED FET RÖV

2011-02-02 @ 08:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kommentera gärna bloggen, men tänk efter innan du skriver något taskigt/kränkande. Ditt IP nummer kommer att loggas. //Ejja
RSS 2.0
<3