Jag får rysningar

Datum: 2011-02-13 Tid: 17:06:47
Jag darrar i rysningar.
Jag såg precis på Ullared på play, och darrar totalt.
Jag kanske inte har sagt min största fobi, och det är att ha kläder som liknar detta.
Fula kepsar, vargtröja, prasselbyxor, sandaler, fula gympaskor.
FY OCH BLÄ!
En av mina värsta mardrömmar är att jag vaknar med hela garderoben full med vargtröjor och jag är pank och inte kan byta ut dom.
DET ÄR SÅ FÖRSKRÄCKLIGT FULT!
Kepshatten, ja kepsar överhuvudtaget utan en "riktig" skärm, är så extremt whitetrash.
Vissa lyckas ju då matcha dom bra, då kan man inte klandra det, men annars... huh.
Vargtröjan
Vargtröjan brukas högt på landsluntsarnas högsta tillställning, Adelövs marknad.
En gång köpte jag en tröja med en räv på, som jag tyckte var snygg.
Men nu när jag ser likheten mellan den och en varg, vågar jag inte närma mig den :(.
Prasselbyxorna
Dom låter äckligt, är fula, ger mig rysningar.

Sandaler och allmänt bruk av fula "gympadojor".
Visst - jag klandrar inte praktiskt bruk av dessa, som varma sommardagar, jogging och när man går promenader, för då måste man ju faktiskt ha sånt!
Jag har ju liksom det när jag joggar, eller går långa promenader, men skulle aldrig närma mig en vanligt skoldag i dessa.
Era fobier ;)?
//Ejja
Kommentarer till

Jag får rysningar

Postat av: fällan

uuuuuccccccccccchhhhhhhhhhh va hemskt!!!

hur kan man gå i det där .. jag får kräksjukan , bara jag kollar på det!!

2011-02-17 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kommentera gärna bloggen, men tänk efter innan du skriver något taskigt/kränkande. Ditt IP nummer kommer att loggas. //Ejja
RSS 2.0
<3