Jag bjuder på mitt begåvade rim

Datum: 2011-02-18 Tid: 20:12:50

Idag var jag på Konsum för att köpa grejjer till vårat fredagsmys med Clara, och gick förbi Haribohyllan.
Vi försökte få upp ett skämt av "Kids go up and love it so, in the world of Haribo".
Dåliga jag kom bara på "Kids go up and be so fat in the world of Haribo."
Det klingade inte så fint, men jag borde faktiskt få ett pris av att jag kom på:
"Kids grow up
and be so fat
theye are drinking 7up".
Alltså, en läsk som typ smakar Sprite.

Vet ni föresten att gubben som kom på det (enligt Wikipedia) höll på i sex år för att få fram den?
Ändå så innerhåller den typ mest socker och några syror, och en gnutta riktig lime ^^.

//Ejja
Kommentarer till

Jag bjuder på mitt begåvade rim


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kommentera gärna bloggen, men tänk efter innan du skriver något taskigt/kränkande. Ditt IP nummer kommer att loggas. //Ejja
RSS 2.0
<3